Zaručený elektronický podpis lze vytvořit díky kvalifikovanému certifikátu, který je uznáván všemi orgány veřejné moci. S tímto elektronickým podpisem (certifikátem) je možné podepisovat PDF a MS Word soubory (smlouvy a jiné dokumenty) komunikovat se státní správou prostřednictvím různých webových aplikací apod. Pro šifrování e-mailů, autentizaci aj. se používá naopak komerční certifikát.
Cena kvalifikovaného osobního certifikátu činí u akreditované certifikační autority PostSignum 396 Kč s DPH. Případně můžete využít našich služeb mobilní certifikační autority a nechat si tak elektronický podpis kompletně zřídit v klidu vaší kanceláře kdekoli po ČR. Konzultant za vámi přijede, připraví kompletní smluvní dokumentaci, vystaví kvalifikovaný certifikát pro zaručený elektronický podpis, nastaví vám jej v počítači a vytvoří vám jeho zálohu na USB disk (pro případ přeinstalování počítače apod.). Taktéž vás seznámí se základními úkony, které s ním lze provádět. Cena této služby činí 3900 Kč + DPH, mimo města uvedená v Kontaktech účtujeme cestovné. Máte-li o tuto službu zájem a chcete-li zaslat nezávaznou nabídku a možný termín, napište nám prosím na info@elektronickypodpis.cz, nebo využijte formuláře níže.
Orgány veřejné moci, či jiné subjekty (např. advokáti) mohou mít požadavek na tzv. kvalifikovaný elektronický podpis, což je vyšší forma elektronického podpisu. Kvalifikovaný elektronický podpis tak musí být jednak zaručený, ale navíc musí být vytvořen kvalifikovaným (QSCD) prostředkem pro vytváření podpisů (USB token, čipová karta) a musí být založen na kvalifikovaném certifikátu pro elektronické podpisy.