Napište nám
Blog

Jak vytvořit elektronický podpis?

Máte-li požadavek na vytvoření elektronického podpisu v příslušném dokumentu a máte již kvalifikovaný certifikát, postačí vám k tomu program Adobe Acrobat Reader DC (pro PDF dokumenty) nebo MS Word (pro dokumenty DOCX).

V bodech si ukážeme, jak elektronický podpis v PDF souboru vytvořit. PDF je nejběžněji používaným typem dokumentu, který uživatelé podepisují a pak mezi sebou sdílejí.

  1. Otevřeme si soubor, který chceme podepsat;
  2. V horní liště klikneme na Nástroje;
  3. Dále na Certifikáty;
  4. V horní liště vybereme Digitálně podepsat;
  5. Kliknutím a tažením myši si vyznačíme oblast, kde chceme, aby se podpis zobrazil;
  6. Zvolíme Podepsat;
  7. Soubor si uložíme s jiným názvem – například můžeme doplnit do názvu -sign.pdf apod., abychom soubory posléze od sebe odlišili (podepsaný / nepodepsaný).

Pokud se chcete dozvědět více informací o tom, jak si elektronický podpis zřídit, můžete navštívit další stránky věnované této problematice – Zřízení elektronického podpisu a Jak a kde získat elektronický podpis?

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!