Řešíte-li aktuálně, jak a kde elektronický podpis (kvalifikovaný certifikát) získat, představíme vám dvě základní cesty. Každá obnáší jinou časovou náročnost a náklady.
Návštěva některé z akreditovaných certifikačních autorit
Akreditované certifikační autority jsou v ČR celkem tři. Jedná se o PostSignum České pošty, ICA a eIdentity. Návštěva pošty je tak obvykle nejlacinější a místně nejdostupnější variantou. Určitým negativem však může být nutnost si nastudovat, jak vyplnit celou smluvní dokumentaci, jak si vygenerovat žádost o certifikát a jak si výsledný certifikát po zdárné návštěvě importovat do PC. To běžně zdatnému uživateli může zabrat i několik hodin, ne-li dní.
Jde to i jednodušeji
Získání elektronického podpisu však může být výrazně snazší a rychlejší. Sami jsme externí registrační autoritou PostSignum – máme tedy možnost s klienty sami smlouvy uzavírat, vystavovat certifikáty, nastavovat je apod. Proces je velmi jednoduchý. Domluvíme se na termínu, kdy za vámi přijedeme a během cca 1 hodiny připravíme a společně podepíšeme smlouvu a certifikát kompletně nastavíme ve vašem počítači. Samozřejmě včetně nezbytného zaškolení. Více o naší službě, ceně atd. se dozvíte v sekci Zřízení elektronického podpisu.