Napište nám
Blog

Jak a kde získat elektronický podpis?

Řešíte-li aktuálně, jak a kde elektronický podpis získat, představíme vám dvě základní cesty. Každá obnáší jinou časovou náročnost a náklady.

Návštěva některé z akreditovaných certifikačních autorit

Akreditované certifikační autority jsou v ČR celkem tři. Jedná se o PostSignum České pošty, ICA a eIdentity. Návštěva pošty je tak obvykle nejlacinější a místně nejdostupnější variantou. Určitým negativem však může být nutnost si nastudovat, jak vyplnit celou smluvní dokumentaci, jak si vygenerovat žádost o certifikát a jak si výsledný certifikát po zdárné návštěvě importovat do PC. To běžně zdatnému uživateli může zabrat i několik hodin, ne-li dní.

Jde to i jednodušeji

Získání elektronického podpisu však může být výrazně snazší a rychlejší. Sami jsme externí registrační autoritou PostSignum – máme tedy možnost s klienty sami smlouvy uzavírat, vystavovat certifikáty, nastavovat je apod. Proces je velmi jednoduchý. Domluvíme se na termínu, kdy za vámi přijedeme a během cca 1 hodiny připravíme a společně podepíšeme smlouvu a certifikát kompletně nastavíme ve vašem počítači. Samozřejmě včetně nezbytného zaškolení. Více o naší službě, ceně atd. se dozvíte v sekci Zřízení elektronického podpisu.

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!