S postupnou elektronizací veřejné správy vznikají nové požadavky na úkony spojené s komunikací s jednotlivými institucemi. Nejinak je tomu při podávání žádostí o dotace – elektronický podpis (tedy kvalifikovaný certifikát) je nezbytnou součástí při zakládání účtu žadatele, taktéž může být vyžadován na dokumentech, které se danému subjektu odevzdávají.
S přípravou dotační žádosti si můžete nechat pomoci od odborníků, kteří zajistí přípravu a administraci žádosti o podporu, výběrové řízení i audity projektů. V procesu přípravy žádosti vám pomohou například se zpracováním všech povinných příloh a vyplní za vás celou agendu v elektronických systémech.
Je též dobré upozornit, že při žádostech o dotace bývá často vyžadována nejvyšší forma elektronického podpisu tj. kvalifikovaný elektronický podpis. Před vlastním podáním je tak nutné si tyto požadavky ověřit a vše následně korektně odevzdat. Jestliže žádáte o dotaci na jednom z webů NEN, FEN anebo na jiných oficiálních stránkách zadavatelů, můžete využít tento článek pro registraci.
Pokud tedy potřebujete elektronický podpis, abyste vše potřebné v pořádku odevzdali, neváhejte se nám prosím ozvat!