Napište nám

Elektronický podpis a dotace

S postupnou elektronizací veřejné správy vznikají nové požadavky na úkony spojené s komunikací s jednotlivými institucemi. Nejinak je tomu při podávání žádostí o dotace – elektronický podpis (tedy kvalifikovaný certifikát) je nezbytnou součástí při zakládání účtu žadatele, taktéž může být vyžadován na dokumentech, které se danému subjektu odevzdávají.

Je též dobré upozornit, že při žádostech o dotace bývá často vyžadována nejvyšší forma elektronického podpisu tj. kvalifikovaný elektronický podpis. Před vlastním podáním je tak nutné si tyto požadavky ověřit a vše následně korektně odevzdat. Jestliže žádáte o dotaci na jednom z webů NEN, FEN anebo na jiných oficiálních stránkách zadavatelů, můžete využít tento článek pro registraci. 

Pokud tedy potřebujete elektronický podpis, abyste vše potřebné v pořádku odevzdali, neváhejte se nám prosím ozvat!

Sdílet článek

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

2 500 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
1 200 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
364 Kč Kvalifikovaný certifikát

    Nezávazná poptávka

    Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod. s dalším postupem.
    Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze, Brně, Zlíně a Ostravě ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

    Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

    Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!