Napište nám
Blog

Elektronický podpis a dotace

S postupnou elektronizací veřejné správy vznikají nové požadavky na úkony spojené s komunikací s jednotlivými institucemi. Nejinak je tomu při podávání žádostí o dotace – elektronický podpis (tedy kvalifikovaný certifikát) je nezbytnou součástí při zakládání účtu žadatele, taktéž může být vyžadován na dokumentech, které se danému subjektu odevzdávají.

Je též dobré upozornit, že při žádostech o dotace bývá často vyžadována nejvyšší forma elektronického podpisu tj. kvalifikovaný elektronický podpis. Před vlastním podáním je tak nutné si tyto požadavky ověřit a vše následně korektně odevzdat.

Pokud tedy potřebujete elektronický podpis, abyste vše potřebné v pořádku odevzdali, neváhejte se nám prosím ozvat!

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!