S příchodem verze 9 je dostupná nová funkce pro správu licencí, podobná systémům používaným například u Microsoft Office 365. Nově se všechny aktivace (jednotlivá zařízení) ukládají na licenční server. Každý uživatel může mít aktivní licenci maximálně na dvou zařízeních současně. Pokud potřebujete zařízení vyměnit, nebo jste již překročili povolený počet aktivací, je nutné licenci na původním zařízení zneplatnit, případně koupit další licenci. V níže uvedeném návodu najdete, jak na to. Deaktivaci je možné provést z jakéhokoliv zařízení, které má přístup k internetu.
Jak přesunout licenci na jiné zařízení
Krok 1: Nejdříve je potřeba provést deaktivaci prostřednictvím svého účtu na stránkách našeho oficiálního kanadského výrobce PDF-XChange.
Krok 2: Pro správu licence navštivte https://www.pdf-xchange.com/login. Na této stránce se přihlásíte pomocí své e-mailové adresy a hesla a kliknete na tlačítko LOGIN.
💡 Tip: Pokud již účet máte, ale heslo si nepamatujete, klikněte na odkaz FORGOT YOUR PASSWORD. V sekci pro obnovu hesla zadejte svůj e-mail a potvrďte volbou RESTORE PASSWORD – obratem vám přijde zpráva s pokyny k obnovení přístupu. Pokud zatím vytvořený účet nemáte, resp. nemáte jej zaregistrovaný, pokračujte dle návodu Založení účtu pro správu licencí PDF-XChange. Dále pokračujte v dalším kroku níže.
Krok 3: Po úspěšném přihlášení přejděte do části Your Products & Serial Keys, kde se vám zobrazí všechny vaše licenční klíče.
Chcete-li odebrat aktivaci ze zařízení, klikněte na tlačítko ACTIVATION LIST vedle příslušného licenčního klíče.

Krok 4: Zobrazí se vám seznam zařízení, na kterých je licence aktuálně aktivní – včetně data aktivace. Pro deaktivaci vybraného zařízení klikněte na DEREGISTER. Tímto krokem se uvolní jedna licence, kterou následně můžete použít na jiném zařízení.
