Napište nám
Blog

Jak podepsat smlouvu elektronicky

Chcete-li podepsat smlouvu nebo jakýkoli jiný dokument v PDF či MS Word vzdáleně, tj. bez nutnosti se s druhou smluvní stranou potkávat, řešením je elektronický podpis takového dokumentu. Ten má pak stejnou právní váhu, jako dokument podepsaný vlastnoručním podpisem.

Vlastní postup je jednoduchý:

  • V programu Acrobat Reader DC – ke stažení zde, vyberte příslušný kvalifikovaný osobní certifikát (záložka Nástroje >> Certifikáty >> Digitálně podepsat).
  • Vyberte místo, kam chce elektronický podpis vložit.
  • Potvrďte hesla a další kroky.
  • V místě, kam jste vložili podpis, by měl být vidět jeho náhled s možností prokliknout se na jeho detail. Pak je soubor podepsán a připraven k odeslání.
  • Pokud ještě nemáte kvalifikovaný certifikát pro elektronický podpis, napište nám. Rádi vám jej osobně zřídíme. Více se dozvíte v sekci Zřízení elektronického podpisu.

Druhým řešením je zaslání smlouvy do datové schránky. V rámci toho není nutné smlouvu podepisovat. Stačí pouze zaslat příslušný dokument druhé straně a posléze si stáhnout doručenku.

Máte zájem o zřízení elektronického podpisu?

Elektronický podpis pro firmy a organizace

3 900 Kč Návštěva specialisty u vás
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Obnova certifikátu PostSignum

1 900 Kč Návštěva specialisty u vás
nebo
900 Kč Pomoc on-line a tel. (1 podpis)
327 Kč Kvalifikovaný certifikát

Nezávazná poptávka

Odeslání poptávky vás k ničemu nezavazuje. Budeme Vás kontaktovat do 24 hod s dalším postupem.
Ceny jsou uvedeny bez DPH. Doprava po Praze a Brně ZDARMA. Zobrazit kompletní ceník pro více informací.

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!

Děkujeme za Vaši nezávaznou poptávku.

Do 24 hodin se Vám ozveme s nabídkou a dalším postupem. Hezký den!