Zřízení elektronického podpisu, tedy kvalifikovaného certifikátu, PostSignum může být velice svižné, ale někdy také poměrně zdlouhavé a časově náročné. Při kompletní přípravě smluvní dokumentace můžete zvolit 2 cesty:
1/ Vlastní příprava dokumentace a návštěva České pošty
Tato varianta bývá zpravidla nejlevnější, neboť hradíte jen cenu za certifikát – v případě ročního certifikátu PostSignum 396 Kč s DPH. Nevýhodou však bývá velká administrativní zátěž v podobě předvyplnění Smlouvy o poskytování certifikačních služeb s Českou poštou a dalších souvisejících dokumentů a následná tvorba žádosti o certifikát ve vašem počítači. Nutností je také osobní návštěva pobočky pošty pro podpis smluvní dokumentace a vydání certifikátu. Po úspěšném vydání certifikátu vás čeká jeho kompletní nastavení ve vašem počítači.
2/ Návštěva mobilní registrační autority
V případě, že jste příliš časově vytížení a nechcete výše uvedenému procesu věnovat čas, můžete přenechat práci profesionálům. V ČR existuje několik mobilních registračních autorit, které mají partnerskou smlouvu s Českou poštou, tzn. vydávají její kvalifikované a komerční certifikáty. V tomto případě vyjde návštěva konzultanta obvykle na 45-60 min. Je nutné dát k dispozici přístup k vašemu počítači a mít při sobě občanský průkaz. Vše ostatní připraví konzultant, certifikát vám vydá a na místě vás proškolí.
Máte-li zájem o tuto službu, neváhejte nás oslovit prostřednictvím formuláře níže, nebo na e-mailové adrese info@elektronickypodpis.cz.