Vydávání tříletých certifikátů PostSignum (tj. kvalifikovaných certifikátů pro elektronický podpis, kvalifikovaných certifikátů pro elektronickou pečeť, komerčních osobních certifikátů a komerčních serverových certifikátů) je s přechodem na nové certifikační politiky možné od 1.12.2019.
V rámci nově uzavíraných smluv vám možnost zřízení tohoto certifikátu automaticky nabídneme. Tzn. rozhodnete se mezi certifikátem jednoletým a certifikátem na 3 roky (resp. 1115 dní, tj. 3 roky + 20 dní zdarma navíc).
Pokud jste již stávajícím zákazníkem České pošty, tedy PostSignum a potřebujete vydat nový certifikát, nebo obnovit stávající, je nutné provést 2 nezbytné kroky k tomu, abyste si mohli nechat víceletý certifikát vydat:
- Povolit vydání víceletých certifikátů na úrovni celé organizace
- Povolit vydání víceletých certifikátů pro jednotlivé žadatele (u každého žadatele tj. uživatele je potřebné provést zvlášť)
Tyto změny musí vždy provádět pověřená osoba dané organizace, a to prostřednictvím Zákaznického portálu ve dvou krocích:
- v menu Smlouva – Obecné parametry poskytovaných služeb se nachází volba „Povolit / Zakázat“ vydávání víceletých certifikátů. Vydávání musí být povolené.
- U jednotlivých žadatelů je následně nezbytné změnit údaje pro vydávání certifikátu volbou Změna údajů zavedeného žadatele o certifikát a u jednotlivých údajů povolit víceletý certifikát.
Nechcete-li však s těmito záležitostmi trávit čas, rádi vám vše vzdáleně zařídíme během cca 1 hodiny. Cena za tento úkon je 900 Kč + DPH (povolení v rámci organizace a 1 uživatele).