Čím se zabýváme?
Jsme jednou z firem, která nabízí svým klientům (běžným firmám, advokátům, lékařům a dalším) služby v oblasti zřizování elektronických podpisů, tj. zřízení kvalifikovaných a komerčních certifikátů, které se dále používají pro elektronické podepisování PDF dokumentů (smlouvy, faktury apod.), pro podávání nabídek na veřejné zakázky, provádění nezbytných právních úkonů apod. Poskytování těchto služeb probíhá vždy u klienta v sídle / kanceláři firmy. Výhoda této služby spočívá v tom, že se klient nemusí složitým procesem zřízení podpisu dlouze zabývat a vše nechá na nás.
O čem práce přesně je?
- Obdržíš klientskou poptávku (obchodní případ), domluvíš se s klientem na termínu setkání a celkovém postupu
- V rámci setkání vyplníš a s klientem podepíšeš standardizovanou smluvní dokumentaci, dále vystavíš žádost o certifikát
- Vytvořený certifikát pro elektronický podpis nastavíš na klientově PC
- Případně, pokud je nutné, nastavíš v příslušném programu či aplikaci
Co nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu (obvykle se jedná o 2-3 klienty týdně)
- Nadprůměrné finanční ohodnocení
- Práci v zajímavém oboru
- Práci na DPP či ŽL
Lokalita:
- Práce po celé ČR, aktuálně hledáme konzultanty mimo města Praha, Ostrava, Zlín, Brno a České Budějovice
Co požadujeme:
- Profesionální vystupování
- Pokročilá znalost IT a práce na PC (vhodné pro uchazeče se zaměřením na IT)
- Bezchybný psaný text (e-maily apod.)
- Dochvilnost, pečlivost a 100% zodpovědnost
- Před vlastním započetím práce účast na min. 2-4 schůzkách pro zaučení se a načerpání nezbytných znalostí
- Vlastní auto
- Elementární znalost práce s certifikáty v PC je výhodou
Vhodné jako doplněk k aktuálnímu hlavnímu zaměstnání či studiu.
Pokud si myslíš, že je to práce pro tebe, zašli nám prosím svůj životopis a několik vět o sobě.