Napište nám

Konzultant – zřizování elektronických podpisů (celá ČR)

Čím se zabýváme?

Jsme jednou z firem, která nabízí svým klientům (běžným firmám, advokátům, lékařům a dalším) služby v oblasti zřizování elektronických podpisů, tj. zřízení kvalifikovaných a komerčních certifikátů, které se dále používají pro elektronické podepisování PDF dokumentů (smlouvy, faktury apod.), pro podávání nabídek na veřejné zakázky, provádění nezbytných právních úkonů apod. Poskytování těchto služeb probíhá vždy u klienta v sídle / kanceláři firmy. Výhoda této služby spočívá v tom, že se klient nemusí složitým procesem zřízení podpisu dlouze zabývat a vše nechá na nás.

O čem práce přesně je?

  • Obdržíš klientskou poptávku (obchodní případ), domluvíš se s klientem na termínu setkání a celkovém postupu
  • V rámci setkání vyplníš a s klientem podepíšeš standardizovanou smluvní dokumentaci, dále vystavíš žádost o certifikát
  • Vytvořený certifikát pro elektronický podpis nastavíš na klientově PC
  • Případně, pokud je nutné, nastavíš v příslušném programu či aplikaci

Co nabízíme:

  • Flexibilní pracovní dobu (obvykle se jedná o 2-3 klienty týdně)
  • Nadprůměrné finanční ohodnocení
  • Práci v zajímavém oboru
  • Práci na DPP či ŽL

Lokalita:

  • Práce po celé ČR, aktuálně hledáme konzultanty mimo města Praha, Ostrava, Zlín, Brno a České Budějovice

Co požadujeme:

  • Profesionální vystupování
  • Pokročilá znalost IT a práce na PC (vhodné pro uchazeče se zaměřením na IT)
  • Bezchybný psaný text (e-maily apod.)
  • Dochvilnost, pečlivost a 100% zodpovědnost
  • Před vlastním započetím práce účast na min. 2-4 schůzkách pro zaučení se a načerpání nezbytných znalostí
  • Vlastní auto
  • Elementární znalost práce s certifikáty v PC je výhodou

Vhodné jako doplněk k aktuálnímu hlavnímu zaměstnání či studiu.

Pokud si myslíš, že je to práce pro tebe, zašli nám prosím svůj životopis a několik vět o sobě.

    Zalíbila se vám tato pozice?