Čím se zabýváme?
Jsme jednou z firem, která nabízí svým klientům (běžným firmám, advokátům, lékařům a dalším) služby v oblasti zřizování elektronických podpisů, tj. zřízení kvalifikovaných a komerčních certifikátů, které se dále používají pro elektronické podepisování PDF dokumentů (smlouvy, faktury apod.), pro podávání nabídek na veřejné zakázky, provádění nezbytných právních úkonů apod. Kromě toho provozujeme několik e-shopů v nichž nabízíme USB tokeny, čipové karty a čtečky čipových karet. Počet objednávek nám průběžně roste, a tak hledáme někoho, kdo by nám každý pracovní den pomohl s obsluhou e-shopu tzn. s odesláním jednotek balíčků prostřednictvím PPL a Zásilkovny a případnou další administrativou, která s tím souvisí.
Co nabízíme:
- Pracovní doba ideálně od 8:00 do 10:00, případně dle domluvy
- Finanční ohodnocení 130 Kč / hod.
- Práci v zajímavém oboru
- Práci na DPP
Lokalita:
- Práce v Dolních Břežanech
Co požadujeme:
- Profesionální vystupování
- Základní znalost práce s PC
- Bezchybný psaný text (e-maily apod.)
- Dochvilnost, pečlivost a 100% zodpovědnost
Vhodné jako doplněk k aktuálnímu hlavnímu zaměstnání, ke studiu či k mateřské dovolené.
Pokud si myslíš, že je to práce pro tebe, zašli nám prosím svůj životopis a několik vět o sobě.